HTML

5 hónap Finnország

Ez a blog egy Erasmus tanulmányi pályázatot megnyert hallgató élményeit, véleményét és helyesírási problémáit mutatja be. (De elsősorban a finn élményeket. )

Friss topikok

  • skizo... (törölt): Hajrá Jani!!! Ha tudsz valami gazdag angol csajt, aki beszél magyarul, és szívesen kivinne magával... (2011.02.10. 01:12) Kedd
  • postindex: Én ismerem ezt az ételt, de Tócsni néven. (2011.02.03. 21:45) Hétvége
  • juliacska.kulka1988: tetszik, írjál még. Anyukám is mindig sokat mesél a finnekről. (2011.01.28. 11:10) Késő kedd
  • DavJan: @postindex: Legalább van aki elolvasta a posztot :D (2011.01.20. 17:25) Nyolcadik nap - első hétvége
  • postindex: Szerintem a koreai srác komolyan vette,ha késik a tanár "el lehet menni haza":D Ezekszerint van bi... (2011.01.15. 17:52) Ötödik nap

Linkblog

Negyedik nap

2011.01.15. 11:38 DavJan

A negyedik napon szintén csak suliba kellett indulnom reggel, de most ráértem 8kor ébresztetni magam. Ezután kis reggeli és irány technopoilsz. Ott hamar megtaláltam a termet mivel a tegnapi bolyongás közben sikerült olyan helyekre is eljutnom ahova eredetileg nem is akartam. Ezen az órán már valamivel jobb volt a fehér emberek aránya itt már több volt a kínai, kevesebb volt a néger de megjelentek egy új nép képviselői is az oroszok, de magyar továbbra sem akart betévedni az ajtón. A tanár úr rendben megtartotta az órát és mivel keddenként csak ez az egy órám van így óra után egyből a város irányába indultam mivel ez volt az a nap amikor el kellett intéznem a lakás ügyét. A városba menet közben csináltam egy jó pár képet és a szombati ismeretemmel gyorsan meg is találtam az ügynökség épületét ami meg kell jegyezzek inkább hasonlít egy régi stílusú családi házra mint egy irodaépületre. Bent kicsit bizonytalanul de megtaláltam a helyet ami nekem kell, szerencsére a cserediákokra való tekintettel kint voltak angolul is a dolgok. Miután sikeresen elintéztem házzal kapcsolatos ügyeket elmentem a városközpontba, ami 1 percre volt onnan, kicsit körülnézni. A nagy nézegelődés közben betértem egy $-marketbe ahol kicsit átgondolatlanul sok mindent vásároltam. Mivel a Helyközi járatra nincs bérletem és a városközpont jó 40percre van a szállástól így a súlyos ennivalóval teli csomagot meglehetősen nyögvenyelősen sikerült hazáig eljuttatnom. Nagyon elfáradtam ezért úgy véltem hogy elég volt nekem ennyi mászkálás egy napra így interneten megejtettem a körbetelefonálást és kis gépezést követően megtámadtam az ágyamat és telefonomat újra 7 órára beállítva aludtam egyet.

Folytatás...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://othonapfinnorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr172585318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

postindex 2011.01.15. 14:59:36

Odabasz, bazmeg, mint a decibarack húzóra
süti beállítások módosítása