HTML

5 hónap Finnország

Ez a blog egy Erasmus tanulmányi pályázatot megnyert hallgató élményeit, véleményét és helyesírási problémáit mutatja be. (De elsősorban a finn élményeket. )

Friss topikok

  • skizo... (törölt): Hajrá Jani!!! Ha tudsz valami gazdag angol csajt, aki beszél magyarul, és szívesen kivinne magával... (2011.02.10. 01:12) Kedd
  • postindex: Én ismerem ezt az ételt, de Tócsni néven. (2011.02.03. 21:45) Hétvége
  • juliacska.kulka1988: tetszik, írjál még. Anyukám is mindig sokat mesél a finnekről. (2011.01.28. 11:10) Késő kedd
  • DavJan: @postindex: Legalább van aki elolvasta a posztot :D (2011.01.20. 17:25) Nyolcadik nap - első hétvége
  • postindex: Szerintem a koreai srác komolyan vette,ha késik a tanár "el lehet menni haza":D Ezekszerint van bi... (2011.01.15. 17:52) Ötödik nap

Linkblog

Harmadik hét - első nap

2011.01.25. 18:11 DavJan

Hétfő. Fagyos reggelre ébredtem megint csak. Mostanában valamiért nem alszok valami jól ezért napközben gyakran fáradt is vagyok. Lehet a meleg front miatt ami miatt most is nehezen hihető, de 10 fok van, -10.  Egyre többet hallottam az előrejelzésekről miszerint, időszakos felmelegedés és lehűlés gyakran fogja egymást váltogatni. Az összes diáknak minden nap akad kötelessége, függetlenül az időjárástól. Ez a kötelesség pedig a tanulás. Idegenkedve gondolnak erre, főleg mikor reggel fel kellene kelni. Ma én is így voltam Érthetetlenül szemléltem az órát reggel mikor az előbb ébresztett most meg már fél órája reggeliznem kellene pedig csak öt perc tellett el. De ha már fel kell kelni, akkor fel kell tápászkodni, nincs mese! Úgy döntöttem, hogy apu esőnadrágját teszem próbára a hideg nem kímélő szele ellen, amit be kell valljak jobban működött a hidegben mint a cicanadrág. Ezután a suliban az első óra után jött még egy másik is, amit türelmesen végig csücsültem mondhatni aludtam és a már jól bevált hozzá nem értő arccal bámultam a tábla felé amikor a tanár mint egy ragadozó keselyű pásztázta végig a termet a diákok tekintetét keresve. Ezután a spanyol haverokkal átugrottunk a szemközti áruházba, ahol vásárolgattam kicsit, hogy ne tűnjön túl üresnek a hűtő itthon. Ezután még megbeszéltünk egy keddi délutáni programot, hogy körbe kellene kicsit nézni a városközpontban, meg ha már ott vagyunk megnézhetnénk milyenek is a helyi bárok. Sikerült is egyeztetnünk egy megfelelő időpontot, de helyet sajnos nem találtunk olyant amit mindenki ismert volna, ezért úgy gondoltam hogy majd tájékozódok egy hosszabb ideje itt lévő emberkétől. Ezután hazajöttem és elengedő információt gyűjtöttem másnapra, hogy minden féle női szeszélynek eleget tévő helyre kísérhessem a "csoportot". Az esti gépezés alkalmával újból sikerült mindenkivel beszélgetni, aki felkeresett és olyannal is sikerült beszélnem akivel csak ritkán tudok, de hát most végre adott volt a téma így könnyedén ment a beszélgetés. Azt hiszem ennyi volt mára a következő írást, holnap küldöm ha minden jól megy.

Folytatás...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://othonapfinnorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr912612991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása