HTML

5 hónap Finnország

Ez a blog egy Erasmus tanulmányi pályázatot megnyert hallgató élményeit, véleményét és helyesírási problémáit mutatja be. (De elsősorban a finn élményeket. )

Friss topikok

  • skizo... (törölt): Hajrá Jani!!! Ha tudsz valami gazdag angol csajt, aki beszél magyarul, és szívesen kivinne magával... (2011.02.10. 01:12) Kedd
  • postindex: Én ismerem ezt az ételt, de Tócsni néven. (2011.02.03. 21:45) Hétvége
  • juliacska.kulka1988: tetszik, írjál még. Anyukám is mindig sokat mesél a finnekről. (2011.01.28. 11:10) Késő kedd
  • DavJan: @postindex: Legalább van aki elolvasta a posztot :D (2011.01.20. 17:25) Nyolcadik nap - első hétvége
  • postindex: Szerintem a koreai srác komolyan vette,ha késik a tanár "el lehet menni haza":D Ezekszerint van bi... (2011.01.15. 17:52) Ötödik nap

Linkblog

Múlt hét folytatás

2011.03.10. 15:12 DavJan

Szóval a vizsganapról hazatérve kicsit leültem pihenni a gép elé. Aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy már meg is jöttek a vendégek. Elsőként Bahri és Davri érkezett meg 2 liter tömény társaságában. Ekkor jutott eszembe hogy biztos meg leszek kínálva, de még nem ettem semmit. Szóval kirohantam a konyhába hogy gyorsan harapjak még valamit, de elkéstem. Újabb vendégek érkeztek. És Konrád felszólítására mindenkinek poharat kellett ragadnia. Próbáltam még menteni a menthetőt ami az étkezést illeti, de nem sokra jutottam. Az idő elteltével egyre többen érkeztek, és egyre ismeretlenebbek. Egy ismeretlen figura még hangfalat is hozott. Mivel Konrád gépén sajnos nem volt internet így az én gépemről került irányításra a muzsika és meglepő módon én kerültem a zenekeverés másik oldalára, ami csak azért érdekes mert még soha nem csináltam ilyent. Miközben kevergettem a zenét tudtam beszélgetni ismerősökkel is msn-en és annyira belefeledkeztem az egyik beszélgetésbe, hogy a többiek közben elmentek a városba. Amit nem bánok hogy nem mentem mert egyrészt a taxiba sem fértem volna már be, és elég késő volt ahhoz is hogy elmenjen a kedvem a hazagyaloglástól. Szóval egy ideig még beszélgettem a kedves ismerőssel aztán közös megegyezés alapján mind kettőnket fáradtnak ítéltünk és elmentünk hát pihenni.
Másnap arra ébredtem, hogy Konrád kopog a szobám ajtaján reggel 9-kor hogy kapcsolhatnak e zenét. Mivel már felébresztettek és aludni sem bírtam így kapcsoltunk kis zenét, de szegény szomszédokat azért kicsit sajnáltam. Ayhan egész nap nem került elő, Bahrival is csak kicsit tudtam beszélni, de ő elég másnapos volt, nem beszélve Konrádról aki a fényképeket megmutatván szintúgy kegyetlen erős másnapossággal küzködött. A nap nagy része mindenki számára a józanodással tellett én meg figyeltem, hogy mit lett volna velem ha én is annyit iszok mint ők. Lassan eljött az este mikor Konrád azt mondta hogy ugye nem baj de áthívtam pár havert hogy bulizzunk. Egy durva éjszaka után most folytatni akarták, de hát a barátai másnap mentek haza és egy kis búcsú bulit kellett nekik adni. Átjött tehát Bahri, Ayhan is elő került, Davrit is újra össze szedték, átjött pár lány nem tudom honnan, de szerencsére megállt ennyinél a létszám. A szembe szomszédnál meg buli volt gondoltuk ha elég bátorra ittuk magunkat akkor majd átmegyünk. És amikor már majdnem elindultunk kijöttek hozzájuk a rendőrök. Kicsit megmosolyogtuk őket mert nekünk előző este nem volt ilyen problémánk. Miután elmentek a rendőrök azért mégis csak átnéztünk. Nem maradtunk sokáig mert a városba akartunk bemenni kicsit szórakozni. Davri ezért nem is ivott mert kocsival jött ki így be tudott minket vinni a városba. A városban ellátogattunk Bahri kedvenc helyére ahol aztán majdnem zárásig maradtunk. Sajnos az a buli az előző este miatt nem volt túl jó, meg a felhozatal sem volt a legjobb, de azért jó volt kicsit kimozdulni újra.

A vasárnap újra pihenéssel tellett, meg hazamentek a lengyel vendégek. Konrád még reggel is olyan jó hangulatban volt hogy a taxissal is finnül próbált meg beszélni holott alig tud egy két mondatot. (azért sikerült elmondania hogy a reptérre mennek). A nap további része eseménytelenül telt. Kaptam pár képet Konrádtól, amiket majd tervezek feltölteni a szokásos helyre.

Hétfőn megkezdtem a szünetemet így nem kellett iskolába mennem. Csak ebédelni tértem be technopoliszba mivel a másik épület a téli szünet miatt zárva van. Ebéd után körbenéztem a városban, igyekeztem új helyeket felfedezni. A legtöbb cserediák sajnos elment Lappföldre a téli szünetben így kénytelen voltam újra egymagam felfedezni a saját szórakoztatásomat.

Folytatás...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://othonapfinnorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr382728049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása