HTML

5 hónap Finnország

Ez a blog egy Erasmus tanulmányi pályázatot megnyert hallgató élményeit, véleményét és helyesírási problémáit mutatja be. (De elsősorban a finn élményeket. )

Friss topikok

  • skizo... (törölt): Hajrá Jani!!! Ha tudsz valami gazdag angol csajt, aki beszél magyarul, és szívesen kivinne magával... (2011.02.10. 01:12) Kedd
  • postindex: Én ismerem ezt az ételt, de Tócsni néven. (2011.02.03. 21:45) Hétvége
  • juliacska.kulka1988: tetszik, írjál még. Anyukám is mindig sokat mesél a finnekről. (2011.01.28. 11:10) Késő kedd
  • DavJan: @postindex: Legalább van aki elolvasta a posztot :D (2011.01.20. 17:25) Nyolcadik nap - első hétvége
  • postindex: Szerintem a koreai srác komolyan vette,ha késik a tanár "el lehet menni haza":D Ezekszerint van bi... (2011.01.15. 17:52) Ötödik nap

Linkblog

Múlt hét

2011.03.10. 15:03 DavJan

A múlt heti eseményekről nem véletlen hogy eddig nem készítettem bejegyzést, mert nem gondolom nem csak számomra unalmas újra és újra azt olvasni hogy semmi nem történt. Így hát most vártam egy két olyan eseményre amikről be lehet számolni.
Hétfő-kedd-szerda-csütörtök a szokásos események fényében tündököltek. Reggel suli, délután kis város, este meg itthon. Annyi kicsi eltérés adódott, hogy Konrád meghívta két barátját Finnországba és szerdán meg is érkeztek. Ők is itt aludtak a lakásban Konrád szobájában. Napközben kicsit várost nézegettek amíg mi elvoltunk dolgozni, vizsgázni, tanulni. Néha kicsit beszélgettünk is, főleg esténként. Sajnos elég sokat hallottam a "kurva" kifejezést mert ez a szó a lengyelben is megtalálható és ők legalább olyan gyakran használják mint mi a "ß@zđ meg" szófordulatot. Mint később kiderült hogy ebben a jelentésben azonos tartalmat hordoz. Szóval a napok nagyjából egyformán teltek de a péntek az már más volt. Már reggel is sikerült magamtól felkelnem az ébresztő előtt és úgy éreztem hogy jó lesz a mai napom. Nem csak azért mert sikerült felkelnem hanem azért is mert korábban megbeszéltünk egy kis összejövetelt a srácokkal a lengyel vendégeink tiszteletére meg persze a magunk szórakoztatására. A pénteki érdekesség elmeséléséhez kis bevezetésre van szükség méghozzá hogy mióta elkezdtem a sulit sajnos pénteken 10-12-ig két órám is van, két külön épületben és eddig mindig csak az egyik órára jártam. Most hogy ilyen jól indult a reggel azt gondoltam magamban, hogy akkor miért ne mehetnék be egyszer a másik órára is. Elmentem tehát technopoliszba és beültem az órára. Kicsit izgultam mert késtem, de hát mások is rengeteget szoktak késni meg szerencsére még a tanár sem volt bent, de szokatlanul sokan voltunk. Mivel ezen az órán még nem voltam így nem tudtam hogy ez a magas létszám most jó vagy nem, de nem kellett sokat várnom a válaszra. Amint bejött a tanár az első szava az volt hogy túl sokan ültök egymás mellett. Ekkor egy olyan érzés futott át rajtam és borzolta fel a kedélyemet amit gimnázium óta nem éreztem. És igen, miután szétültetett mindenkit kiosztotta a zh vagy vizsgalapokat. (kinek hogy tetszik, mert itt ez a negyedévet záró vizsga, de nem másabb mint egy zh) Kicsit izgultam, hogy mégis milyen kérdések lesznek meg hogy mennyire leszek képben, de azt mondta a tanár úr hogy van 15 percünk lementeni a számítógépünkre a segédanyagot aztán kikapcsolja az internetet. Gyorsan fogtam hát begépeltem a kérdéseket a keresőbe és próbáltam minél több infot összehalászni. Még a tanár mappájának a tartalmát is leszedtem a hálózatról, hátha lesz valami segítség benne. És akkor elkezdte kihúzogatni a netet. Nekiugrottam a feladatoknak amik sokkal könnyebbek voltak mint első ránézésre. Igyekeztem a feladatokkal így egy óra alatt majdnem kész is lettem, de akkor egy olyan kérdésbe botlottam amiről még az életben nem hallottam, de még csak hasonlót sem. Kimentem hát a tanárhoz megkérdezni mégis mi akar ez lenni azt mondta, hogy keressem meg a begyűjtött anyagból, ha nem szedtem le semmit akkor hagyjam ki. Ez a kihagyásos dolog nem is hangzott rosszul, de otthon sem és itt sem akarom ilyen könnyen feladni a dolgokat. Körbenéztem hát mit sikerült begyűjtenem az a 15 perc alatt és hihetetlen nagy véletlen folytán, nem is értem hogyan, de az előző évi zh kérdései és VÁLASZOK benne volt a tanár úr mappájában. Átolvastam a zh-t 70-80% ban meg is egyezett az ideivel így gyorsan átnéztem az addig adott válaszaimat de nem nagyon kellett javítanom csak itt ott kisebb szerkezeti hibákat. Az ismeretlen feladatra viszont továbbra sem volt válaszom. Szerencsére a tavalyi anyagok között találtam arra vonatkozó anyagot is találnom így azt a feladatot is meg tudtam oldani. Végül másodikként hagytam el a termet, de inkább az járt a fejemben, hogy milyen lesz az eredmény. Miután kicsit megnyugodtam lesiettem ebédelni mert a következő órámra még oda kellett érnem a másik épületbe. Gyorsan megebédeltem el is értem a buszt ami átvitt, csak sajnos kicsit késtem újra. Siettem tehát a terembe hogy ne maradjak el nagyon. Amint beléptem a terembe újra elfogott a döbbenet. A cserediákok közül senki nem volt jelen. Meg is kérdeztem a tanárt hogy már elmentek vagy nem is lesz óra vagy mi történt. Mint kiderült senki nem is jött. Mikor már majdnem megnyugodtam, hogy nem feleslegesen jöttem be a tanár úr elővett egy vizsgalapot és az orrom elé dugta és csak annyit mondott: "Ma vizsganap van, ezeket a feladatokat meg kéne oldani." Miután ez volt a mai második röp-vizsgám kicsit nagyobb pánikba estem mint elsőre. Miután megkaptam a vizsgalapot elég nehezen tudtam elkezdeni. Itt sajnos nem lehetett számítógépet használni de még egy két adatfoszlány megmaradt a Pollackos elektro órákról. Fél órát vett igénybe a lap kitöltése, sikerült is 1 kérdés kivételével mindent megválaszolni még egy szép kapcsolási rajzot is biggyesztettem a lapra. Odahívtam a tanár urat, ránézett a kapcsolásai rajzra és ezt mondta: "Ez olyan mint ami nekem kell. Átment." Erre fogta a lapot és elment. Egy darabig tanácstalanul ültem a székemben, hogy ez most akkor mit jelent, de aztán fogtam magam és leléptem.

Az esti részt a következő bejegyzésben olvashatják(tok).

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://othonapfinnorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr52728022

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 918kiss pc version 2018.09.01. 23:24:19

Érdekes leosztás - Texas Holdem Póker

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása