HTML

5 hónap Finnország

Ez a blog egy Erasmus tanulmányi pályázatot megnyert hallgató élményeit, véleményét és helyesírási problémáit mutatja be. (De elsősorban a finn élményeket. )

Friss topikok

  • skizo... (törölt): Hajrá Jani!!! Ha tudsz valami gazdag angol csajt, aki beszél magyarul, és szívesen kivinne magával... (2011.02.10. 01:12) Kedd
  • postindex: Én ismerem ezt az ételt, de Tócsni néven. (2011.02.03. 21:45) Hétvége
  • juliacska.kulka1988: tetszik, írjál még. Anyukám is mindig sokat mesél a finnekről. (2011.01.28. 11:10) Késő kedd
  • DavJan: @postindex: Legalább van aki elolvasta a posztot :D (2011.01.20. 17:25) Nyolcadik nap - első hétvége
  • postindex: Szerintem a koreai srác komolyan vette,ha késik a tanár "el lehet menni haza":D Ezekszerint van bi... (2011.01.15. 17:52) Ötödik nap

Linkblog

Hétvége

2011.01.31. 19:40 DavJan

Kedves olvasók. Sajnálom hogy nem írtam az elmúlt napokban, de az az igazság, hogy a megszokott mindennapoktól sajnos nem tudtam eltérni mostanában ezért a pénteki, szombati és vasárnapi napomról nem tudnék semmi érdemlegeset és legfőképp érdekeset írni. Így mostantól bejegyzéseimet akkor fogom gyarapítani, amikor abba érdekeset tudom írni.

Szóval a péntekem a szokásoktól eltérően egész nap teku épületében zajlott. A matematika órára mentem be programozás helyett így óra után nem kellett a két épület között rohangálnom ellenben még egy nyugodt ebédet is el tudtam intézni magamnak. Meglepő módon kolbászt adtak ebédre krumplipüré mellé így az ebéd rendkívűl jól sikerült véleményem szerint. Ezután a délutáni órám a megszokott rendben zajlott így már 5 óra felé hazaértem, ahol ledőltem egy kicsit pihenni, ami sajnos a tervezett 1 óra helyett háromra szaporodott.

A szombat és vasárnap itthon tellett el leginkább gépezéssel, de igyekeztem azért saját programot is szervezni a lakásban. Így készítettem magamnak ebédet és próbáltam a rendet korrigálni. Vasárnap este egy frissen kapott receptet próbáltam ki amiről mesélek egy kicsit mert lehet, hogy vannak akik nem ismerik.

Mikor megemlítettem az étel nevét többeknek is, nem nagyon tudták hogy miről van szó. Ez az étel pedig a lepcsánka. Nem tudom miféle szerzet, honnan jött és hová tart, de egyszerű kis étel. Bár az elkészítési módja nem olyan egyszerű azért hamar lehet vele végezni. Az étel a következő lépések sorozataként kerülhet a kívánt tányérakba: krumplihámozás, krumplireszelés, hozzáadunk egy tojást meg egy kis lisztet is és ízlés szerint ízesítjük. Így tehát kapunk egy igen érdekesen kinéző és állagú ételt, ami aztán olajban kisütve vacsorára tökéletes megoldást nyújthat. Az én próbálkozásom a lakótárs szerint ehető lett, számomra kicsit olajos volt, de hát ha egyszer olajban kell kisütni milyen legyen? :)

Ennyit tudok a hétvégémről mondani, remélem hogy a többi azért eseménydúsabb lesz.

Folytatás...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://othonapfinnorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr222628725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

postindex 2011.02.03. 21:45:30

Én ismerem ezt az ételt, de Tócsni néven.
süti beállítások módosítása